Frakt 49 kr med DHL

Vanliga frågor och svar

Hur ser jag status på min order?

När din order är skickad från vårt lager erhåller ni ett e-postmeddelande med spårningslänk.
Som medlem kan du kan även se orderstatus under orderhistoriken online på "Mina sidor".
Apparna "Mina Paket" och "Postnord" hjälper er hålla ordning på era leveranser. Leveranserna dyker automatiskt upp i appen med hjälp av ert mobilnummer.



När kommer min faktura?

Fakturan skickas till dig via e-post i samband med att vi skickar din beställning. Om du handlat med någon av Klarnas kampanjer skickas fakturan ut i slutet av månaden som infaller efter genomfört köp.
För faktura- och delbetalningsfrågor, vänligen kontakta Klarna, tel. 08 - 120 120 10 eller logga in i Klarna appen.



Var är min order?
I din orderbekräftelse meddelar vi dig den ungefärliga leveranstiden på din beställning. När din order blir skickad ifrån oss får du ett leveransbesked med tillhörande kollinummer på e-post. Som medlem kan du kan även se orderstatus under orderhistoriken online på "Mina sidor".


Vad gör jag om produkten gått sönder under frakten?
Transportskador åtgärdas självklart utan extra kostnad för våra kunder. Vi rekommenderar att ni tar kontakt med vår trevliga kundtjänst ([email protected]) inom 1-3 arbetsdagar från att ni mottagit en produkt som skadats i frakten. Bifoga en bild eller film på skadan för snabbast möjliga hantering.



Hur lång är min garanti?
Vi ger dig 1 års garanti på de flesta produkter i vårt sortiment. I de fall tillverkaren lämnar en längre garanti, erbjuds du självfallet samma garantilängd. Produktgarantin gäller funktionsfel som uppkommer under garantiperioden.
Vi tillämpar även 60 dagars öppet köp.


Min produkt krånglar, vad ska jag göra?
Många problem kan avhjälpas genom att läsa manualen eller genom att ta hjälp av någon annan för en andra åsikt.
Krånglar produkten fortsatt? Kontakta vår trevliga kundtjänst ([email protected]) med en felbeskrivning (gärna bild/film) så får ni hjälp snabbare.



Jag vill nyttja min ångerrätt, hur gör jag?
Du kan antingen lämna tillbaka produkten på plats hos oss efter överenskommelse. Önskar ni en fraktsedel från oss kan denna erhållas från kundtjänst ([email protected]) mot en kostnad (79:-) som regleras på er faktura. Du som kund står för frakten och transportrisken vid nyttjande av ångerrätt. Tänk därför på att emballera produkten väl.
Retur adress:
Nilssons Shop
Flockergatan 1
231 43 Trelleborg